سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بر اساس دین، دوستی نکند و بر اساس دین، دشمنی نکند، دین ندارد . [امام صادق علیه السلام]

تنهاییم و همسر ایتالیا تشریف دارند.(نوشتن این جمله صرفا برای ثبتش بود که یادم بمونه برای بعدها...)

خونه خودمونو گذاشتیم برای فروش .امروز صبح خیلی خوابم میومد برای همین قید مهدکودک رفتن مهمدجوادو زدم دوتایی خوابیدیم تا ساعت ?? تلفن هم یکی دوبار زنگ زد اما حالشو نداشتم بردارم .آقای خونه که نیست دست و دلم به هیچ کاری نمیره... اما دیگه ساعت ?? دیدم خیلی تنبل بازی در اوردم .از خودم خجالت کشیدم یک راست رفتم آشپزخونه و کتری رو گذاشتم روی گاز و زیرشو روشن کردم صدای کتری و بوی چایی حس خوبی بهم میده.بعد شازده پسرو بیدار کردم مشغول صبحانه بودیم که بنگاهی با یه مشتری اومد از ایفن تصویری که دیدمش به خودم گفتم "تنبل خانوم نمیشه درو باز کنی اوضاع خونه رو ببین ...تازه حتما خودش بوده از صبح زنگ میزده ."بنابراین بی خیالش شدیم . اما امان از عذاب وجدان ...

ساعت ?? بنگاهی سمج دوباره اومد و اینبار با یه مشتری دیگه ولی ما خونه رو مرتب کرده بودیم ...در رو باز کردیم و اصلا هم به روی خودمون نیاوردیم که از صبح تحویلش نگرفتیم ...اونم چیزی نگفت...

محمد جواد و بردم حموم ناقلا عین یه دسته گل شده...

اسباب بازیهاشو هم فنگ شویی کردم ...

وقتی که فکر میکنم اگه بریم خونه جدید از مامانم دور میشم دلم میگیره (تازه من اصلا وابسته نیستم ...) یکی از دوستام هم قراره فردا با دخترش بیاد خونه مون ...مشکل اینجاست که دختر دوسال ونیمه اش رو تازه از پوشک گرفته ...خودش هم از دستش میناله حالا فکر کنید دم اثاث کشی آدم به فرش شویی هم بیفته...

خیلی چیزها توی ذهنم هست که بنویسم اما دستم به نوشتن نمیره...

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خانوم خونه 89/6/29:: 3:58 عصر     |     () نظر

 میخواهند نور خدا را با فوت کردن خاموش کنند... غافل از اینکه در آتش جهنم میدمند و بر هیزمهایش می افزایند تا گداخته تر و سوزان تر باشد برای بلعیدنشان.

ما چشم به آسمان داریم و از پروردگار منتقم خواستار عذاب برای کسانی هستیم که به کتابش و کلامش اهانت کردند...

واکنش قاطع مجالس اسلامی به هتک حرمت قرآن کریم

Only Coward Burn Quran

دلم نیومد قبل از نوشتن روزمرگی هام اینا رو نگم .

                                 ------------------------------------------

خوب به سلامتی آقای خونه ماموریت رفتنهاش به صورت جدی و پیوسته شروع شده و...

چند وقت پیش اقای خونه گفت اگه سودی رو که پیش بینی میکنه بدست بیاد ممکنه خونه رو عوض کنیم تا به محل کارش نزدیک بشه و کمتر وقتش توی راه تلف بشه...به نظر میرسه داره خواسته آقای خونه محقق میشه .خونه جدید رو هم دیدیم .خونه دوست وشریک آقای خونه است همون دوستش که باهاش رفتیم مسافرت اگه یادتون باشه....

خونه شون خونه قشنگیه دواتاق خوابه است وحدود 120 متر مساحتشه. با آشپزخونه اپن که یه در به بالکن خونه داره .طبقه پنجم با آسانسور .فقط حیف از مامانم اینا خیلی دور میشیم.

از این آشپزخونه های اپن خیلی بدم میاد(الانم آشپزخونه مون اپنه).همیشه ظرفشویی خونه از توی پذیرایی پیداست . مهمون هم که میاد آدم نمیتونه تکون بخوره همه میبینن آدمو ...

یه چیزی یه ذره دلمو به هم میزنه در مورد این خونه جدید اونم پیشنهاد دوست آقای خونه است که گفته یخچال و گاز رو هم میخواد روی خونه بده به ما ...به همسر گفتم اگه ازشون بخری و پولشو بدی من حرفی ندارم وگرنه از این لطفهای الکی خوشم نمیاد چون وسایل خودمون هم خیلی خوبه.اما همسر میگه مساله یخچال اینه که چون ساید بای سایده(فکر کنم فارسیش بشه دوطرفه یا دو دره)پایین بردنش خیلی سخته وگاز هم چون با یخچال سته خوب دیگه نمیشه جابه جا بشه!!!

شاید خنده دار به نظر برسه ولی من نه با خودشون راحتم ونه با وسایلشون ...

سعی میکنم همسر ایده آلی باشم نمیخوام غر بزنم و آقای خونه رو ناراحت کنم .از وقتی هم که سی سالم شده دیگه حال و حوصله بحث کردن رو ندارم و زود کوتاه میام .

محمد جواد رو از اول شهریور میفرستم مهدقرآنی به اصرار اقای خونه و مادرشون. پسره ناقلا اولش کلی نق میزنه اما وقتی میرم بیارمش میبینم شاد و شنگوله .فقط شنبه ها بعد از تعطیلی آخر هفته خیلی آه و ناله راه میندازه و دلش نمیخواد بدون من اونجا بمونه .خیلی وابسته اس نگرانشم .

یه کم سیاستمو با مادر آقای خونه تغییر دادم .جدی تر شدم باهاشون بدون اینکه بی احترامی کنم یا توهین اما سعی میکنم حرفی رو که بهش معتقدم و میدونم درسته بگم و الکی حرفهاشونو تایید نکنم. اما چون تا حالا اینطوری برخورد نکرده بودم عذاب وجدان میگیرم .با اینکه واقعا سعی میکنم رفتارم همچنان محترمانه باشه .با آقای خونه هم در این مورد صحبت کردم ...ناراضی نیست ازم

 

تلفن زنگ میزنه فکر کنم مامانم باشه...


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خانوم خونه 89/6/22:: 10:59 صبح     |     () نظر

 

یه هفته ای هست که آقای خونه ماموریته و من و گل پسر تنهاییم.صبح اصلا حالشو نداشتم که بیدار بشم ام یه دفعه دیدم موبایل بیچاره داره خودشو میکشه ،عموم بود زنگ زده بود عیدو تبریک بگه چون سابقه نداشت این کارش،کلی ذوق زده شدیم بعد هم عمه ام پیامک زد .خلاصه کلی غافلگیر شدیم آقای خونه هم که دیشب وقتی ما خواب بودیم پیامک زده بود مامانم هم که نود تا زنگ زده که امروز نهار بریم اونجا .

خدایا شکرت .میدونم این بزرگواریه توئه که نمیخوای ماروز عیدی توی خونه تنها باشیم و دلمون بگیره. میدونم نمیخوای توی روز به این خوبی ما غمگین بشیم .ممنونتم خدا . باتمام ذرات وجودم ممنونم.

انشاالله که به یاری خدا سال دیگه عید فطر نماز عید به امامت امام و سرورمون حضرت امام عصر(عج) برگزار بشه.

                                           

 

                        عید فطر بر همه مسلمانان مبارک

 

 

 

ببخشید وقت نمیکنم تک تک سر بزنم و عیدو تبریک بگم.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خانوم خونه 89/6/19:: 11:9 صبح     |     () نظر

[نوشته ی رمز دار]  


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خانوم خونه 89/6/13:: 10:23 صبح     |     () نظر

 

در اندیشه امام، برای حل قضیه فلسطین، راه‌حل سیاسی و دیپلماتیک پذیرفته نیست، دولت‌ها و گروه‌های فلسطینی برای احقاق حقوق فلسطینان نباید به چانه‌زنی دیپلماتیک دست بزنند. تنها با جهاد و مبارزه مسلحانه می‌توان اسرائیل را از بین برد، اسرائیل چون غده‌ای سرطانی است که تنها راه درمان آن جراحی عمیق و کندن و قلع نمودن آن است.

ایشان کسانی را که به دنبال اتخاذ روش‌های سیاسی برای حل مسأله فلسطین هستند ملامت‌ کرده و اظهار می‌دارند: من به سران فلسطینی نصیحت می‌کنم که دست از رفت و آمدهای خودشان برداشته و با اتکا به خداوند متعال و مردم فلسطین و اسلحه خویش تا حد مرگ با اسرائیل بستیزند، چرا که این رفت و آمدها موجب می‌شود که ملت‌های مبارز شما دلسرد شوند. شما اطمینان داشته باشید که نه شرق به درد شما می‌خورد و نه غرب. با ایمان به خدا و تکیه بر سلاح‌های خویش تا حصول خواسته‌های مشروع خویش دست از مبارزه برندارید.

امام درد اصلی مسلمین را تفرقه می‌دانند، تا جایی که بیان می‌کنند که این ضعف موجب زبونی آنها در مقابل اسرائیل شده است در حالی که اگر مسلمانان متحد بودند، اگر هر کدام یک سطل آب می‌ریخت، اسرائیل را سیل می‌برد.

یکی از شیوه‌هایی که امام برای مهار و مقابله با اسرائیل طرح کردند، ضرورت امتناع از صدور نفت دول نفت‌خیز اسلامی به اسرائیل و حامیان آنها بود و نسبت به این امر که دولت‌های ممالک اسلامی باید از نفت و سایر امکانات همچون حربه‌ای علیه اسرائیل و استعمارگران بهره‌برداری کنند، تأکید داشت.شایان توجه به اینکه امام زمانی چنین شیوه‌ای را طرح کردند که هنوز کشورهای صنعتی، بحث انرژی‌های جایگزین نفت و تعبیه ذخائر استراتژیک را مطرح نکرده بودند. امام مشکل اصلی مسلمین را که موجب سایر گرفتاری‌ها و مصائب شده بود، حکومت‌های سرسپرده به ابرقدرت‌های می‌دانستند و معتقد بودند که راه‌حل آن هم به دست ملت‌هاست.

امام در خصوص نقش سازمان‌های بین‌المللی اظهار داشته‌اند: مسلمانان ننشستند که سازمان‌های بین‌المللی برای آنها کاری بکنند، ملت‌ها خودشان قیام کنند و حکومت‌‌ها خودشان را وادار کنند که در مقابل اسرائیل بایستند و اکتفا نکنند به محکوم کردن.  امام رمز پیروزی را شهادت دانسته‌اند و از آن به یک رمز قرآنی که بدون توجه به حیات‌ مادی، دنیایی و حیوانی موجب توفیق و پیشبرد آمال ملت‌هاست، یاد می‌کنند و به ملت‌ها یادآوری می‌کنند که این رمز را باید بفهمند. 

امام با یاد کردن از انتفاضه فلسطین و حرکت اسلامی و مردمی فلسطین، با عنوان شجره مبارکه و کوکب دریه، این شیوه را کارآمدترین استراتژی برای نابودی صهیونیست‌ها دانسته، و بر استمرار آن و عدم توقف قیام تأکید داشتند. 

 

نتیجه‌گیری

امام هیچ راهی برای مصالحه با صهیونیسم حتی با فرض توبه از اقدامات گذشته باقی نگذاشته‌، قیام عمومی ملت‌ها و دولت‌های پشتیبان ملت فلسطین با استراتژی وحدت اسلامی، اخوت دینی و همچون ید واحده تحت بیرق اسلام و با تأکید بر هویت ملی و بومی، آنها را مهمترین ضرورت مبارزاتی، برای مبارزه با اسرائیل می‌دانند. نابودی بی‌چون و چرای اسرائیل از طریق جهاد مسلحانه و قیام عمومی، به ویژه قیام ملت فلسطین و تمسک به رمز شهادت و یاری گرفتن از خدا و دین را، پایه‌های این مبارزه می‌دانستند و بیداری ملت‌ها و مبارزه آنها با سازش دولت‌ها در مسأله فلسطین، بهترین پشتوانه برای استمرار مبارزه خواهد بود. انتفاضه در حقیقت نمود و ظهور این اندیشه و استراتژی امام خمینی بوده است.

منبع:نقد نیوز

پی نوشت :این روزها خیلی سرم شلوغه برای همین کمتر گذرم به این خانه میفته.نامزدی خواهر همسر.میهمانی افطاری .مهدقرآن رفتن محمدجواد .سرما خوردگی من و گل پسر .شبهای قدر و...دیگه وقتی باقی نمیگذاره برام .

توی این شبهای قدر مارو هم از دعای خیر فراموش نکنید و قبل از هرچیز دعا برای ظهور منجی بشریت حضرت امام زمان (عج) و اینکه لیاقت حظور در رکابشون رو داشته باشیم.

 

تفسیر سوره قدر


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خانوم خونه 89/6/11:: 7:14 عصر     |     () نظر

درباره

خانوم خونه
خانوم خونه هستم .گاه گاهی مینویسم از خودم و زندگیم ،نوشتن بهم حس خوبی میده و کمک میکنه خودمو بهتر بشناسم . قبلا یه وبلاگ داشتم که متاسفانه به دلایلی مجبور شدم ازش اثاث کشی کنم . و خوشحالم که میتونم ادامه همون مطالبو اینجا بنویسم. لطفا این وبلاگ را لینک نکنید!
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها