سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضیلتها چهارگونه اند : یکی از آنها حکمت است که قوام آن اندیشه است . [امام علی علیه السلام]

 

تا به خودمون اومدیم پاییز شد.                      

من هیچوقت پاییزو دوست نداشتم اما الان دو سه سالیه که هی از مامانم میشنوم که پاییزو دوست داره و پاییز چه فصل قشنگیه  (از اثرات تلقین و تبلیغات غافل نشیم )و... محمد جواد هم که الان کلاس دومه و این مدرسه رفتنش به من فرصت میده که مستقلانه به خودم فکر کنم ... مخصوصا که آقای خونه هم نیست و اسپانیاست...

اینا همه باعث شده که امسال پاییزش به نظرم یه جور دیگه باشه... به نظر میاد که پاییز میتونه یه فصل عشقولانه باشه حتی برای اونایی که سالها از ازدواجشون میگذره... با خودم فکر کردم اون حسی که هی روانشناسا میگن افسردگی پاییزه... درواقع یه حس عشقولانه است ...

                                    

                             

 

البته در مورد مجردا صد در صد افسردگیه!...جدی میگم... حسودی نداره (آقایون مجرد تنبلی رو کنار بگزارند و دنبال یه خانوم خوب برای خونه شون بگردند ... خانومای مجرد هم خواهشا سخت نگیرند تو مادیات و عاقلانه فکر کنند اگه یه آقای خوب اومد خواستگاری عاقلانه تصمیم بگیرند ...اگه میخوان پاییزشون عاشقانه باشه وگرنه که هیچ...!!!)

هوا که رو به سردی میره و طبیعت خزان و تجربه میکنه ... آدم یه هو به خودش میاد و احساس تنهایی میکنه ...یه احساس نیاز به کسی که کنارش باشه ... کسی که دوستش داشته باشه... کسی که کنارش احساس امنیت کنه... میدونم که این حرفها ممکنه احساسی و دور از منطق به نظر بیاد ... ولی واقعیه...

                           

تازه اون موقع است که زندگی ای که بعد از سالها یکنواخت شده ... رنگ دیگه ای به خودش میگیره... رنگ روزهای شروع ... رنگ روزهای تازه عروس و دامادی...روزهایی که هیچ چیز توی این دنیا نمیتونست از شیرینیش کم کنه... روزهای نگاههای پر از شور و تمنا...

                             

 

 

پیشنهاد خانوم خونه به همه خانومهای خونه:

از پاییز و این احساستون برای محکم کردن رابطه تون با همسرتون استفاده کنید... یه تغییری به چهره تون بدید ... لباسای شیک و تمیز بپوشید خصوصا موقعی که همسرتون از سرکار برمیگرده... آرایش فراموش نشه... خونه رو تمیز کنید ... غذاهای جدید بپزید... اگه فرصتی دست داد دونفری برید پیاده روی (عکس دونفره فراموش نشه)...

 

                                                                           

وقتی بچه ها خوابیدن نامردی کنید و دوتا فنجون گل گاوزبون دم کنید ودر حالی که کنار هم نشستید (ترجیها اگه خونتون بالکن داره تو بالکن )با هم بنوشید و درد دل کنید...

از تمام روشهای دلبری که خانوما استادن توش استفاده کنید تا یک عاشقانه پاییزی داشته باشید.

                                


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خانوم خونه 92/7/3:: 8:4 صبح     |     () نظر

درباره

خانوم خونه
خانوم خونه هستم .گاه گاهی مینویسم از خودم و زندگیم ،نوشتن بهم حس خوبی میده و کمک میکنه خودمو بهتر بشناسم . قبلا یه وبلاگ داشتم که متاسفانه به دلایلی مجبور شدم ازش اثاث کشی کنم . و خوشحالم که میتونم ادامه همون مطالبو اینجا بنویسم. لطفا این وبلاگ را لینک نکنید!
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها