سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به فرزند خود حسن ( ع ) فرمود : ] پسرکم چهار چیز از من بیاد دار ، و چهار دیگر به خاطر سپار که چند که بدان کار کنى از کرده خود زیان نبرى : گرانمایه‏ترین بى‏نیازى خرد است ، و بزرگترین درویشى بیخردى است و ترسناکترین تنهایى خودپسندى است و گرامیترین حسب خوى نیکوست . پسرکم از دوستى نادان بپرهیز ، چه او خواهد که تو را سود رساند لیکن دچار زیانت گرداند ، و از دوستى بخیل بپرهیز ، چه او آنچه را سخت بدان نیازمندى از تو دریغ دارد ، و از دوستى تبهکار بپرهیز که به اندک بهایت بفروشد ، و از دوستى دروغگو بپرهیز که او سراب را ماند ، دور را به تو نزدیک و نزدیک را به تو دور نمایاند . [نهج البلاغه]

 

یا نورالنور

سلام به همه . امروز روز تولد این وبلاگه .

تصمیم دارم توی این وبلاگ درباره مطالب زیر بنویسم:

?-خاطرات سه نفری خودم و همسر و محمدجواد پسر گلمون.

?-عقاید و تجربیات و تفکراتم .

?- دلتنگیهام.

?- تبریکها وتسلیتها.

?-آشپزی.

و....

یه سری از دوستانم رو هم تصمیم دارم از وبلاگ قبلیم دعوت کنم اینجا .(لطفا کسی آدرسم رو به کس دیگه ای نده تا خودم اینکارو بکنم).

نمیخوام آدرس اینجا رو به آشناهام از دنیای واقعی بدم اینجا کلا متعلق به مجازیهاست.

دلم میخواد مشکلی پیش نیاد و بتونم تا ابد اینجا بنویسم . اگه وبلاگ قبلیمو لینک کرده بودید میتونید حذفش کنید واینجا رو لینک کنید اما مواظب جنبه ها امنیتی باشید .هیچ جا ارتباطی بین این وبلاگ وقبلی برقرار نکنید .اجازه بدید اینجا محل آرامش من باشه.

خوشحالم که توی روزهای خوب ومبارک اعیاد شعبانیه این وبلاگ رو شروع میکنم.امیدوارم اینجا بهتر بنویسم وبیشتر از قبل رضایت خداوند رو درنظر داشته باشم.

 

                                                                                     

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خانوم خونه 89/5/3:: 9:25 صبح     |     () نظر

درباره

خانوم خونه
خانوم خونه هستم .گاه گاهی مینویسم از خودم و زندگیم ،نوشتن بهم حس خوبی میده و کمک میکنه خودمو بهتر بشناسم . قبلا یه وبلاگ داشتم که متاسفانه به دلایلی مجبور شدم ازش اثاث کشی کنم . و خوشحالم که میتونم ادامه همون مطالبو اینجا بنویسم. لطفا این وبلاگ را لینک نکنید!
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها