ثروت دانش، رهایی بخش و ماندگار است . [امام علی علیه السلام]

زن آمد و سنگین به سوی کعبه شتافت

زیرا که پناهی به جز این گوشه نیافت

تا دست به خانه زد که آرام شود

از هیبت عشق ،سینه ی کعبه شکافت

                         

تو یوسف خوابهای خوش تعبیری

تفسیر بلند آیه ی تطهیری

دستان تو ذوالفقار معصوم خداست

یعنی که خدای عصمت و شمشیری

                            

روز میلاد امیرالمومنین حضرت امام علی(ع) برتمامی شیعیان عالم مبارک.

این روز را که به نام روز پدر نامگذاری شده به پدرم که زحمات زیادی را متحمل شد و  بهترین سالهای زیبای عمرش را برای راحتی و آسایش خانواده تلاش کرد تبریک میگویم. وصمیمانه دستانش را میبوسم .

همینطور از طرف محمدجواد والبته خودم این روز بزرگ را به همسر تبریک میگویم.

                              

دیروز رفتم دندون پزشکی و دندون 6چپ بالا رو کشیدم .دندونی که در اثر یک اشتباه پزشکی سالها باعث عذابم شده بود و دیگر نمیشد هیچ جور حفظش کرد. موقع کشیدن هم یکی از ریشه هایش شکست و نزدیک بود دکتر بیچاره به گریه بیفتد من هم که خوب معلومه چه حالی داشتم ...همسر هم حسابی دلش برام سوخت وقتی که دید صورتم چقدر خونین و لپم قلمبه شده .بعد هم رفتیم خونه ی مامانم اینا و همه حتی محمدجواد کلی بهم محبت کردند ایکاش بدون ازدست دادن دندون هم آدم میتونست اینجور محور محبت همه قرار بگیره .خیلی خوش میگذره

از روزی که بلاگفا فیلتر شد به فکر افتادم که از اینجا برم یه وبلاگ دیگه و اونجا میتونم مجازی تر باشم و از خودم کمتر اطلاعات بنویسم اما نمیدونم چرا یه چیزی منو به این وبلاگ چسبونده .شاید چون اولین وبلاگمه یا بخاطر کسایی که باهاشون اینجا آشنا شدم .به چند جا هم سر زدم قبلا هم چند بار جاهای دیگه رفته بودم مثل بانو بلاگ و پارسی بلاگ و میهن بلاگ اما خوب بعد یکسال، اثاث کشی و دل کندن سخته برام ،عادت کردم به اینجا.

همسر و محمدجواد دارن میرن بیرون به من گفتن اگه از پای لپ تاپ پانشی تنها میمونی و ماخودمون میریم. من رفتم. 

 

برنده واقعی جام جهانی

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خانوم خونه 89/5/3:: 9:20 صبح     |     () نظر

درباره

خانوم خونه
خانوم خونه هستم .گاه گاهی مینویسم از خودم و زندگیم ،نوشتن بهم حس خوبی میده و کمک میکنه خودمو بهتر بشناسم . قبلا یه وبلاگ داشتم که متاسفانه به دلایلی مجبور شدم ازش اثاث کشی کنم . و خوشحالم که میتونم ادامه همون مطالبو اینجا بنویسم. لطفا این وبلاگ را لینک نکنید!
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها