سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، خونخواهِ [بحقّ] است و خونخواهی [بحق] را دوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

 

دیروز محمدجوادو بردم و توی یه مهد قرآن که نزدیکمونه ثبت نام کردم دوشنبه ها و چهارشنبه ها کلاس داره مادرایی که اونجا بودن خیلی تعریف میکردن و راضی بودن ... خدا کنه محمدجواد هم خوشش بیاد .

آقای خونه رفته ماموریت (قشم) و نیست تازه راه اندازی پروژه لاوان هم نزدیکه و باید منتظر باشیم که این سایت رفتناش بیشتر هم بشه...

شاید مال پاییز باشه که یه احساس دلشوره وخستگی شدید دارم ...نمیدونم چرا چند وقته که اون خانوم خونه قبلی نیستم .دلم آشوبه ... بد اخلاق و غرغرو زود رنج شده ام...

ممکنه اگه یه چند روزی بچسبم به درسام حالم بهتر بشه .

دیشب عمه خانوم این شازده پسر مهمون ما بود محمدجواد رختخوابشو برد پیش عمه اش بعد خودش اومد اتاق ما خوابید نزدیکای صبح همونطور که خواب بود و چشماش بسته بود از توی جاش بلند شده بود و داشت از اتاق بیرون میرفت و میگفت بیا از من عکس بنداز!!!! بغلش که کرد دیدم خواب میبینه ...

یه پارک نزدیکمونه که عصرها محمدجوادو میبرم و حسابی بازی میکنه .

اون گازی رو که برای توی بالکن میخواستیم خریدیم .

دنبال چند تا شمعدون کوچیک میگردم  . به نظرم روشن کردن شمع توی مهمونیهایی که شب برگزار میشن یا حتی گاهی برای صمیمانه تر کردن فضا میتونه موثر باشه .یه فروشگاه سر کوچه است که شمعدونای قشنگی داره ولی چون خیلی گرون بود نخریدم و از آقای خونه خواستم حالا که رفته قشم اگه وقت کرد یه سر بره بازار ببینه  چی پیدا میکنه که هم شیک باشه و هم گرون نباشه.

راستی کرفسهای خیلی ترد و خوبی اومده اگه میخواین برای فریز کردن بخرید وقتشه .ترشی و شور هم اگه اهلش هستید وقتشه .من میخوام شور گل کلم و هویج و خیار و کرفس درست کنم اما ترشی نمیذارم چون تو خونه ما طرفدار نداره ولی پیشنهاد میکنم سالاد مشهدی رو امتحان کنید قول میدم پشیمون نمیشید.

دیروز این پیامک به موبایلم رسیده بود(ختم8000000صلوات برای تولد امام رضا (ع)سهم شما 14 صلوات و ارسال به8 شیعه) گفتم شاید شما هم بخواید شریک باشید.

دیگه حوصله محمدجواد سررفته .تا بعد


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خانوم خونه 89/7/29:: 9:48 صبح     |     () نظر

درباره

خانوم خونه
خانوم خونه هستم .گاه گاهی مینویسم از خودم و زندگیم ،نوشتن بهم حس خوبی میده و کمک میکنه خودمو بهتر بشناسم . قبلا یه وبلاگ داشتم که متاسفانه به دلایلی مجبور شدم ازش اثاث کشی کنم . و خوشحالم که میتونم ادامه همون مطالبو اینجا بنویسم. لطفا این وبلاگ را لینک نکنید!
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها